Reportaže

 

Novinarki: Maja Bukovnik in Zara Tičar, 9. a

Fotografije: Rubi Marki, Živa Prodanovič, Jaka Tratnjek, 8. r,  in učitelji

 

Ponedeljek, 21. 9. 2020

Prvi dan v projektnem tednu Model Pogumni Voranc, simulacija dela na daljavo, smo spoznavali načrtovanje s canvasom.

 

Nekateri učenci so s pomočjo canvasa že načrtovali delo na daljavo, nekateri so sestavili tudi svoj urnik za delo od doma.

Uvodno uro pa je večina razredov namenila socialnim igram, ki so jih nekateri poimenovali ledolomilec.

 

Kaj so povedali učenci o današnjem dnevu:

 

»Canvas se mi zdi malo kompliciran in pri načrtovanju dejavnosti sem potreboval tudi dodatno razlago učitelja.« Simon, 6. a

 

»Canvas bom uporabil pri načrtovanju svojega naslednjega rojstnega dne.« Vid, 6. b

 

Učenci 6. razreda so mnenja, da bi canvas lahko uporabili tudi za pripravo turnirja.

 

Učencem 9. b razreda se je današnje načrtovanje s pomočjo canvasa zdelo v redu, prav tako pa so mnenja, da bi ga lahko uporabili pri načrtovanju česa drugega in ne samo rojstnodnevne zabave. Canvas pa se jim je zdel tudi nekoliko zahteven.

 

Tudi učenke in učenci 9. a razreda so nama postregli z veliko mero svojega razmišljanja.

 

»Canvas se mi zdi zanimiv, ker je zame nekaj novega, vendar je zapleten. Kar smo se učili, se mi zdi uporabno, ker si bom sedaj lažje razporedil dejavnosti.« Eric, 9. a

 

»Canvas se mi zdi uporaben, ker je v obliki tabele in se iz njega lažje znajdem. Zdi se mi, da bi ga lahko uporabili tudi pri načrtovanju česa drugega, npr. raziskovalne naloge.« Lara, 9. a

 

O današnjem dnevu je spregovorila tudi ena od učiteljic.

 

»Da, zagotovo si je potrebno določene stvari načrtovati in zato je canvas ravno pravšnji.

Lahko bi ga uporabili tudi za načrtovanje drugih življenjskih dogodkov.

Zdi se mi, da so učenci canvas razumeli in pri načrtovanju sodelovali.«

 

Torek, 22. 9. in četrtek, 24. 9. 2020

 

V torek in četrtek smo načrtovali potek delovnega dne od doma, kar pa ni bilo tako lahko, saj smo imeli že nekaj težav, ko smo načrtovali rojstnodnevno zabavo.

Sledilo je zanimivo predavanje o prekomerni uporabi elektronskih naprav in o nasilju na spletu. Na šolo so prišli predavatelji iz centra Šteker, ki so nam na zanimiv način predstavili nevarnosti, ki na nas prežijo na internetu, pa tudi najpogostejše posledice, ki jih splet in elektronika vsakodnevno puščata na nas.

Poučili smo se tudi o pošiljanju datotek v spletne učilnice in o pretvarjanju v pdf dokument.

Učiteljica glasbene umetnosti pa nas je naučila, kako oddati zvočni in video posnetek v spletne učilnice.

 

Sreda, 23. 9. 2020

 

Ta dan smo imeli športni dan, saj je bil to praznik – dan slovenskega športa in hkrati dan odprtih vrat Ljudskega vrta.

Športni dan je potekal v sodelovanju s športnimi društvi Zveze mariborskih športnih društev, kar pomeni, da smo učenci na posameznih postajah spoznali izbrane gibalne veščine nekaterih športnih panog ter se preizkušali v svojih gibalnih sposobnostih in spretnostih.

Športne panoge so bile: ritmika, gimnastika, judo, smučanje, tenis, odbojka, rokomet, vaterpolo, balinanje, plavanje, badminton.

Slogan športnega dne je bil Bodi aktiven, bodi zdrav!

Fotografije povedo svoje …

 

Petek, 25. 9. 2020

V petek, zadnji dan projektnega tedna, smo si učenci osmih in devetih razredov ogledali francoski film Razred. Film je govoril o razredu na francoski šoli, v katerem so se tako učenci kot tudi učitelji srečevali z različnimi težavami. Zanimivo je to, da je bil film posnet brez filmske glasbe, saj so gledalcem s tem želeli dati občutek realnosti brez dodatkov. Učence so igrali dijaki, ki so tudi v resničnosti obiskovali to šolo. Film je prejel nominacijo za Oskarja.

Učenka devetega razreda nama je povedala, da se ji je zdel film predolg in dolgočasen. Podobno mnenje so imeli tudi drugi učenci, verjetno zato, ker film ni imel zapleta.

Učenci od petega do sedmega razredom so si ogledali film Vratar Liverpoola. Film govori o učencu, ki si je želel imeti sličico vratarja Liverpoolskega nogometnega moštva. Skozi film se srečuje z raznimi težavami, saj se izkaže, da je njegov najboljši prijatelj v resnici zelo nesramen. Učenec sedmega razreda pravi, da mu je bil film všeč, saj govori o prijateljstvu in o nogometu, medtem ko učenki iz petega razreda pravita, da jima film ni bil všeč.

Na razredni stopnji so si ogledali različne zanimive risanke in na temo le-teh poustvarjali. Nastale so risbe, plakati, izdelki iz gline in različni zapisi ter nove zgodbe.

Namen kulturnega dne je bil, da si skupaj ogledamo film, nato pa v spletni učilnici rešimo določene naloge. Svoje izdelke (različne posnetke, fotografije, besedila) smo tako tudi samo naložili v SU po navodilih, saj je bil tudi ta dan simulacija dela na daljavo. 

Tako smo zaključili teden Model Pogumni Voranc v upanju, da se še kdaj zgodi, saj smo kljub temu, da smo bili v šoli, pridobili veliko drugačnega znanja, ki nam bo prišlo prav tudi v drugih življenjskih situacijah. Pa še vzdušje v šoli je bilo prav posebno.

Dostopnost